HTML

Online marketinger

Friss topikok

Címkék

Szeretnél te is hős lenni?

2014.03.01. 16:31 onliner

Volt egy termék, amely egy volt a sok közül. Az évtizedek során termékből brand lett, s mostanra nyugodtan mondhatjuk, hogy ennél ma már sokkal többet jelent. Egy közösségi élmény, egy életérzés. Ez a Coca-Cola.

Az utóbbi néhány évben izgatottan vártuk, hogy újabb és újabb érzelmekre ható programokat indítson el a cég. Mindig sikerül olyan üzeneteket közvetítenie, amelyek képesek az emberek szívébe és agyába beférkőzni, az emberek emlékezni fognak rájuk, beszélnek róluk az utcán, s szeretnének részese lenni ennek az élménynek. Olyan hívószavakat használnak, mint a szeretet, a mosoly, az együvé tartozás, a megszállott hős. Ezek azok az üzenetek, amelyek bármely nyelven egyértelműek, könnyen befogadhatók, magunkévá tehetők. Annak ellenére, hogy egy multinacionális cégről beszélünk, a Coca Cola-t sajátunknak érezhetjük, mert egyszerű, emberi értékeket közvetít, amelyre  minden ember vágyik, mindenki képes velük azonosulni. Ha meglátok egy Coca-Cola reklámot, érdekes, de valahogy mégis átjár az az érzés, hogy mennyi apró, jó dolog van az életben, amelyet észre sem veszünk, s azon veszem észre magam, hogy a reklám mosolyt csal az arcomra. Szinte hihetetlen, hogy egy reklám ennyire képes legyen arra, hogy ezeket az egyszerű emberi értékeket közvetítse, ezáltal elérve elsődleges célját, azaz hogy Coca-Cola-t vásároljunk.

Szerintem a Coca-Cola azon ritka cégek közé tartozik, akik a profitszerzés mellett vagy éppen azért képesek arra, hogy valódi érzéseket közvetítsenek, s nincs az az érzésünk, hogy ez csak egy beállított reklám, egy megtervezett jelenet, hanem úgy érezzük, hogy ez velünk is megtörténik nap mint nap, s valóban rólunk szól a reklám. 

A lenti linkre kattintva akár ti is hősökké válhattok a Coca-Cola által! Ti mit gondoltok erről az akcióról? Nekem nagyon bejön! :)

http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=31180

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr795838479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Keynes 2014.03.08. 11:18:15

Ez nekem is tetszik. Jó a cél és jó a megvalósítás is. Csak nem olyan hangos, mint a piros télapó, vagy más kampányaik.

onliner 2014.03.15. 19:42:55

@Dr Keynes: szerintem nem baj, ha ez most nem annyira hangos, mint a karácsonyi kampányok, mivel itt a hétköznapi hős a fontos, aki mellesleg Coca-Colát iszik
süti beállítások módosítása