Vajon mi lesz 2060-ra? Futurisztikus építmények, csillogó felhőkarcolók, jólét és gazdagság? Vagy nem... Ha megnézzük a KSH animációját, elgondolkodhatunk, hogy vajon hova vezet például az, hogy a gyermekvállalás egyre később, sőt sok esetben egyáltalán nem következik be a párok életében. A probléma több összetevőből áll, talán a két legfontosabb ok a karrierépítés és a megélhetési gondok. A két ellentét élesen elkülönül egymástól. Az egyik csoport éjt nappallá téve dolgozik azon, hogy saját és munkája alapján valamilyen formában a társadalom jövőjét építse, miközben a sajátja szép lassan elillan. A másik csapat valószínűleg szintén rengeteget dolgozik, ami még mindig nem elég és vagy vár az anyagi biztonság megteremtésére vagy csak próbálkozik legalább a közelébe kerülni. Lényeg, hogy egyre kevesebb baba születik, ami oda vezet, hogy az 1950-es évek környékén szép számban születettek egyre korosodó rétegét szinte napról napra kevesebben próbáljuk eltartani. Mi lesz azonban ennek a következménye? És hogyan hat mindez a XXI. századi marketingre?
A fogyasztói igények változnak. Egyre inkább a rohanó, megélhetésük után futó fogyasztók stresszes és mozgékony életmódját kell kiszolgálni. Mivel ez mindenkiben más és más igényeket formál, így a jövőben törekednünk kell a személyre szabott, egyedi megoldások széles skálájának kialakításában. Így képesek lehetünk kiszolgálni mind a fiatal, mind pedig a gyorsforgalomiról lekanyarodó, nyugodtabb vidékre igyekvő, békére vágyó időseket. Ámde ki tudja mit hoz a jövő? Lehet, hogy ez a trend is egy pillanat alatt megváltozik. Elképzelhető, hogy pár év múlva társadalmi változás következik be és ismét a pelenkaipar lesz a húzóágazat...