HTML

Online marketinger

Friss topikok

Címkék

Unalmas vagy, mert nem lógsz a Facebookon?

2014.04.29. 11:54 onliner

Nemrég olvastam egy kutatást arról, hogy azok, akik nem aktívak a Facebookon, vagy nem posztolnak naponta képeket magukról, s nem csekkolnak be minimum egy helyen napközben, szürkébbnek és magányosabbnak érzik magukat azoknál, mint akik ezt folyamatosan teszik. Őszintén szólva, eléggé felháborított ez az eredmény, s nem is értem, hogy lehet valaki olyan „butácska”, hogy ehhez méri, hogy ő mennyire színes egyéniség, vagy hogy mennyire társasági ember.

Ha megnézem a saját profilom, akkor én sem vagyok egy gyakran posztoló felhasználó, s ez mégsem jelenti azt, hogy én egy otthonülő, magányos lány lennék. Csupán arról van szó, hogy az élményeimet megtartom magamnak és a barátaimnak. Aki úgy gondolja, hogy ettől kevesebb lenne, akkor az vegye a kezébe a telefonját, s nézze meg, hány üzenetet küldött vagy kapott a barátaitól az elmúlt héten, hány barátja hívta fel őt vagy éppen ő hányukat hívta fel, s hány képet készített telefonjával az együtt töltött délutánokról, estékről. Ha ez kb a nullával lenne egyenlő, akkor valóban egy otthonülős emberről lehet szó (ami nem feltétlenül baj amúgy sem), de ha ezekből jó párat talál, s ezek mosolyt csalnak az ember arcára, akkor azt hiszem, nincs miért szürkébbnek vagy kevesebbnek éreznünk magunkat azoknál, akik igencsak aktívak a Facebookon. Hihetetlen, hogy mire képes a Facebook!!!

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr346098125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inebhedj - szerintem 2014.04.30. 06:42:16

Pedig Facebook nélkül nehéz rendet vágni a barátok és ismerősök hordáiban:

"Megkérem minden barátomat, és ismerősömet, aki a *-ra szavazott vagy nem ment el szavazni, hogy 48 órán belül önként törölje magát az ismerőseim közül. A határidő után az ilyeneket én törlöm."

falomb 2014.04.30. 06:51:45

Én egyáltalán nem vagyok fent a facebook-on. Pontosabban van egy fiókom, álnévvel, amit arra használok, hogy néha megnézzek olyan dolgokat, amiket onnan linkelnek, és login kell hozzá.

Ha van más is itt, aki nem használja a fb-t, az írja meg itt kommentben, hogy kiderüljön, hányan vagyunk a facebook-ozó tömegekhez képest. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.30. 06:59:11

"Hihetetlen, hogy mire képes a Facebook!!!"
Nem a fész, hanem az emberi hülyeség.
Aból pedig egyre töb van itthon.

kultúrpesszimista 2014.04.30. 07:10:39

Faszbúk, üres faszoknak. Gratula. Még szerencse, hogy nem vagyok fenn és soha nem is leszek.

spontan · http://erdekessegek.info 2014.04.30. 07:44:38

A facebook egyik hátulütője, hogy nem növeli a boldogságot, éppen ellenkezőleg, mert az ismerősök a szebbik arcukat mutatják rajtuk:

erdekessegek.info/a-facebook-boldogtalanna-tesz-232.html

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.04.30. 07:59:39

Nem regisztráltam a Facebookon, utoljára kb. 8 éve töltöttem fel WiW profilképet magamról és nem csekkolok be sehol, mégsem érzem magam se unalmasnak, se magányosnak.
Lehet, hogy azokról szól a felmérés, akik azért nem posztolnak, mert eleve kisebbségi komplexusuk van és sehol sem nyilatkoznak meg? Mert csak azt teheti a Facebook aktivitás hiánya magányossá, akinek a valóságban is magányos...

Sztavrosz_ (törölt) 2014.04.30. 08:18:28

2008-ban deaktiváltam.
Nemérdekel mások önfényezése, és ez már akkor is csak erről szólt.
Na meg hogy a HR-esek kutakodnak. A munka és a magánélet két külön dolog szerintem.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.30. 09:00:58

A FB alapvető fontosságú, viszont állandóan közétenni dolgokat teljesen értelmetlen. Nem erre való.

inebhedj - szerintem 2014.04.30. 09:34:29

@bohuš:

Megtörtént esete(ke)t dolgoztam fel.

TGabi 2014.04.30. 09:38:28

Szerintem inkább az egészséges lelkivilágról tanúskodik, ha valaki módjával használja ezeket az oldalakat.

A minden magánéleti rezdülést az FB-on dokumentáló figurák komplexusos, siralmas, unalmas tömegemberek.

szenilla 2014.04.30. 09:52:15

@spontan: szebbik? vagy csak ők gondolják annak... A legtöbb ember elég kiábrándító a postjai alapján

onliner 2014.04.30. 10:02:45

@inebhedj - szerintem: Na jó, ez már tényleg durva!!! Nem csak az, hogy a facebookon küld valaki ilyent, hanem hogy egyáltalán ilyen eszébe jut valakinek!!!

kultúrpesszimista 2014.04.30. 10:53:37

@maxval a gondolkodó birca: alapvető fontosságú?! Te tényleg egy birka vagy. Alapvető fontosságú az élelem, ruha, levegő, pihenés.

Mertcsak 2014.04.30. 10:57:10

@falomb:

Én sem vagyok.
Nem is voltam, meg nem is leszek szerintem.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.04.30. 11:38:55

@falomb: Én sem használom, bár van fiókom.

inebhedj - szerintem 2014.04.30. 11:46:11

@onliner:

Néhány héttel ezelőttig úgy gondoltam, hogy az "okosság" (nota bene intelligencia) egyfajta szubjektív fokmérője az, ha valakinek van (jó) humora.

Aztán a választások hatására (személyes érintettség okán) kiegészítettem azzal, hogy az "okosságot" negálja, ha valaki a választások kapcsán képes az emberi kapcsolatait megkérdőjelezni, felülbírálni, barátokkal, szerelmekkel, rokonokkal, ismerősökkel, szomszédokkal utálkozni (mert az erre vagy arra, illetve senkire sem szavazott).

Szóval durva, de nem kirívó. :(
süti beállítások módosítása