HTML

Online marketinger

Friss topikok

Címkék

Ki a leggazdagabb a világon?

2014.03.06. 21:30 Marketinger

A kérdésre többféle válasz adható. Mondhatjuk, hogy a leggazdagabb egy olyan ember, akinek hatalmas vagyona van, felveti a pénz és mindent megengedhet magának, amit csak megkíván. De vajon tényleg Ő a leggazdagabb? Fontos tisztáznunk, hogy mit is értünk gazdagság alatt. A pénzt? A vagyont? A fényűző villát? Vagy a gazdagság kategóriába tartozik a szeretet is? Esetleg egy megértő társ? Egy meleg otthon? Véleményem szerint igen. Elcsépelt közhely, hogy a pénz nem boldogít. Persze jó ha van! De önmagában nem jelent semmit. Hiszen boldogságot nem lehet venni, szerezni azonban igen. Szerencsére sokan vannak, akik szívesen osztanak boldogságot. Olyan apróságokra gondolok, mint például egy kedves gesztus, egy ajándék, vagy egy jó hangulatú összejövetel szervezése és még sorolhatnánk. Az emberek szeretik gazdagnak érezni magukat és egyre többen ismerik fel, hogy ez nem feltétlenül a pénzen múlik. Nem leszünk sokkal beljebb, ha csak hajszoljuk a nagy jövedelmet, keresünk, de nem találunk, ezért más irányba indulunk a boldogságért. Például elmegyünk egy promóciós rendezvényre, ahol nemcsak társaságra és érdekes programokra találunk, de az ügyesen elszórt "repi cuccok" gyűjtögetése során apró kincsekkel is gazdagodhatunk. Figyeljük a szóhasználatot? Gazdagodtunk. Igaz, hogy a reklám toll másnap eltörik, a csilli-villi újságban semmi hasznosat nem találunk, a papír táska pedig gyűrötten hever a padlón, mégis ott és akkor mindez kincsnek számított. Minden csak marketing kérdése tehát. De ott és akkor boldogok voltunk, gazdagnak éreztük magunkat a sok ajándéktól, amivel úgy éreztük elhalmozott minket a szervező, aki újabb és újabb akciókkal rukkol majd elő, hogy fogyasztóit gazdagítsa. Miközben pedig a fogyasztók gazdagítják Őt. Így konvertálja a XXI. század a gazdagságot másik fajta gazdagsággá és végül minden kiindulópontból ugyanoda jutunk: a boldogságból gazdagság lesz, csak épp nem feltétlenül ugyanazon fél számára. Az értékek eszközzé, majd pénzzé válnak és a körhinta forog tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr705844874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása